Friday, September 18, 2009

Eventyr med kompis+Dancefloor Superåpner

I går spurte jeg en kompis om vi skulle finne på noe. Jeg møtte opp hos skolen hans og ble med på minivors, generell surring, grafitti med sprittursj på diverse ting som uteliggeres skilt og trær og masse morro! Seinere dro vi ned på et utested. Joho!

Jeg hadde drikki litt denne kvelden (et glass vin til maten før jeg dro ut) og fikk gratis en gratis øl og en gratis corona. Det er MYE drikke for meg.

Jeg har begynt å kle meg bedre i det siste, og jeg har fått komplementer for det, og jenter begynner å gi meg øyekontakt og smil på gata.

Så når jeg omgikk de “ikke så fine”-jentene så spilte jeg utrolig uskyldig, søt og snill for å senke den sosiale verdien min ned på deres nivå. Da blir ALLE glade:)

Det var et større problem med de “småfine” jentene. De virket sure på meg alle sammen, akkurat som om de ville si “Hvorfor tror DU at du er så deilig a?”. Neste gang må jeg huske på å spille mer uskyldig og snill med de også.

De fine jentene derimot DIGGA meg:) Whazzup with that yo?

Jeg prøvde også noe som TVA og Cosy kødda med når jeg hang med de en dag. Hvis jeg husker rett tror jeg de snakket om dancefloorgamet til “Ragstoriches” og Sleazy. Jeg gjorde følgende Kombo 3 ganger med nydelig succsess ALLE gangene.

Insane Crazy Dancefloor Opener

Du ser den største klynga på dansegulvet/største ringen av dansende folk, selvfølgelig med sin dose av fine jenter.

Du er i “totally clueless/I don’t give a FUCK/småfull-lignende”-modus. Så vingler du RETT inn i midten av klynga akkurat som om du ble dytta inn. Så Vingler du fram og tilbake samtidig som du “tar deg i mot” på ulike folk, ved å la hendene dine gli over den nærmeste kroppen med en slik bevegelse som jentene gjør når de slåss. Det minner om hva som skjer når du blir dytta rundt på en metal-konsert, og du “tar” bare på kroppene for å finne balansen. Noen å støtte deg til et mikrosekund.

DET ER VELDIG VIKTIG AT MAN IKKE SER PÅ DE MAN TAR PÅ, OG AT MAN BEVEGER SEG VINGLETE/FULL HELE TIDEN!

Så når du har gjort dette i noen sekunder, og har kommet borte 5-6 stykker, så stiller du deg opp (helst i midten) med en “Gay Hånd/slapt håndledd” på toppen av en utstrakt arm over hodet. Sett på en lett trutmunn og “dådyrøyne” og se “modellesque/kjekk/søt” ut. ALLE JENTENE VIL SE PÅ DEG. Velg den du vil ha, dra hun mot deg og dans!

Regner med at det er dette som går gjennom hodene til jentene:

*HVEM FAEN ER HAN FULLE FYREN SOM DETTER INN I OSS/TAR PÅ OSS!!!* så snur de seg mot deg for å se hvem det var som kom borti dem. Så ser de *ÅÅÅ.. Det var bare han søte/kjekke/selvsikre fyren! Og han er jo ikke så full engang. Og hvorfor ser ALLE de andre jentene på han? Han MÅ være kul!*

Ellers gikk kvelden greit. Jeg vinget et utrolig nydelig 2-sett med SYKT fine jenter med en annen kompis som driver med sjekking. Jeg var helt laid back/low energy når jeg så at han sto der med et to-sett. Gjorde også en 100% backturn og gikk litt vekk på et tidspunkt. Hun ene spurte ørten ganger om jeg hadde røyk. Etter litt chitchat med jenten sa jeg til dem at jeg og kompis gikk ut for å ta luft, og vi snudde oss og gikk opp UTEN å se om de fulgte etter. Her sa jeg til kompisen “De KOMMER etter oss. Bare se”. Så når vi har stått og pratet i 30 sekunder utenfor. GJETT hvem som kommer? Haha livet er herlig. Hun ene står og prater i telefon, og jeg løfter hun andre opp på skuldrene og løper vekk og later som om jeg kidnapper henne. Jentene har latterkrampe begge to. GREAT STUFF:) Så går vi ned igjen når de begynner å prater med noen andre gutter. Dette var et tve-egget sverd. Seinere når jeg skulle dra så kom de bort og så triste ut og gav meg en rose før jeg stakk.

Jeg åpnet også en DRITFIN dame (tipper hun var 30) som bare var der for å ta bilder til en katalog eller noe. Jeg hadde fortsatt med spritursj, og jeg tegnet en snømann på armen hennes, og hun tegnet et slags ansikt på min arm. Good stuff. Eneste som plaget meg var at hun var med en kollega. Jeg burde sagt “jeg har en kompis du bare MÅ møte”, og isolert. Lesson learned.

Neste gang jeg skal jeg bare gå for MAKEOUTS hele tida. MINIMUM talk, MAKSIMUM ACTION. CAVEMAN-style.

Gled dere;) Endelig klarer jeg å game de virkelig fine jentene, så nå går det bare en vei:) Rett i dass. Hehe, neida.

Love Chrisextreme

No comments:

Post a Comment